Ήταν άθελά του, πρωταγωνιστής σε μια από τις πιο εμβληματικές εικόνες του 20ού αιώνα.
Γεννημένος το 1927 στην Κανάπολις της Βόρειας Καρολίνας, ο ΜακΝτάγι έπαιξε ημιεπαγγελματικό μπέιζμπολ μετά τον πόλεμο και έπειτα δούλεψε ως ταχυδρόμος. Η New York Daily News στη νεκρολογία της ανέφερε πως παντρεύτηκε τρεις φορές και εγκαταστάθηκε στο Τέξας, πρώτα στο Χιούστον και μετά στο Ντάλας. Η κόρη του είπε πως ο πατέρας της «απόλαυσε την προβολή που έλαβε ως ο ναύτης που φίλησε τη νοσοκόμα» στην Τάιμς Σκουέαρ στις 14 Αυγούστου 1945.
Ωστόσο το περιοδικό Life που δημοσίευσε την ιστορική φωτογραφία του Αϊσενσταντ, επιμένει να δηλώνει πως οι πρωταγωνιστές της εικόνας είναι άγνωστοι και συνεχίζουν να αποτελούν ένα μυστήριο, δεδομένου ότι ο φωτογράφος δεν έδωσε ποτέ στοιχεία για την ταυτότητά τους.
Ενδεικτικό του μυστηρίου είναι ότι οι New York Times δεν δημοσίευσαν νεκρολογία του ΜακΝτάφι, κάτι που αντιθέτως έκαναν μέσα ενημέρωσης της Βοστώνης και του Ντάλας.
Στο πρόσφατο παρελθόν πολλοί άνδρες και γυναίκες είχαν σπεύσει να υποστηρίξουν πως αυτοί ήταν οι πρωταγωνιστές στην εμβληματική εικόνα του Αϊζενσταντ και το Life είπε ότι τις απαντήσεις μπορεί να τις δώσουν «έρευνες τύπου CSI» προσθέτοντας ωστόσο ότι από την πλευρά του περιοδικού που βασίζεται στις συμβατικές πηγές – δηλαδή τη δήλωση του φωτογράφου – οριστική απάντηση δεν μπορεί να δοθεί.
Αλλωστε και το ίδιο το έργο του Αϊσενσταντ έχει υπάρξει με τα χρόνια αντικείμενο αμφισβήτησης, καθώς κάποιοι έχουν ισχυριστεί πως επρόκειτο για σκηνοθετημένη πόζα αντί ενός αυθόρμητου φιλιού μεταξύ δύο αγνώστων νέων, ενώ πρόσφατα – μέσα στην υστερία της πολιτικής ορθότητας – πολλές οργανώσεις έφτασαν στο σημείο να υποστηρίξουν πως είναι μια εικόνα που ενθαρρύνει τη σεξουαλική παρενόχληση εις βάρος των γυναικών!
Newsroom ΔΟΛ
source: http://news.in.gr/