Γαλοπούλα, ο σούπερμαν των πουλερικών

του Σπύρου Τσουτσάνη

personal trainer/athletik model

 

Η γαλοπούλα είναι ίσως το πιο άπαχο κρέας, αφού περιέχει 74% εύπεπτες πρωτεΐνες και βασικά αμινοξέα. Έχει σελήνιο το οποίο είναι απαραίτητο για την υγιή λειτουργία του θυρεοειδούς.
Το κρέας της έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και μπορεί να διατηρήσει τα επίπεδα ινσουλίνης σταθερά.
Η γαλοπούλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ το οποίο συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης και παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, αλλά μάς φτιάχνει και τη διάθεση και ρυθμίζει την όρεξη και τον ύπνο… Πολλοί θεωρούν πως λειτουργεί και αντικαταθληπτικά, με συχνή χρήση της.

Όσοι έχετε θέματα με πονοκεφάλους και ημικρανίες, η γαλοπούλα είναι ο γιατρός σας, αφού περιέχει φουλ φώσφορο και μαγνήσιο που δρούν καταπραυντικά και ηρεμιστικά.
Την συστήνω επίσης σε ανθρώπους που ακολουθούν κάποια δίαιατα, γιατί περιέχει το αμινοξύ λευκίνη, το οποίο έχει συσχετιστεί σε έρευνες με τη συντήρηση μυϊκής μάζας κατά τη διάρκεια απώλειας βάρους, διατηρώντας τον μεταβολισμό σε σταθερά επίπεδα.

Τέλος και κάτι πολύ χρηστικό για όσους γυμνάζονται:

Η κατανάλωση πρωτεΐνης αμέσως μετά την προπόνηση μέσω της γαλοπούλας, βοηθά στη δόμηση και την αποκατάσταση της φθοράς των ιστών, κρατά σε εγρήγορση τον μεταβολισμό σου, και συμβάλλει στην ανάρρωση των μυών.

 

 

GLYFADA METROPOLITANSΕυχαριστούμε τον Σπύρο Τσουτσάνη για τις πληροφορίες.