Ένα μη λεκτικό μέσο αυτοέκφρασης βελτιώνει σημαντικά συμπτώματα του αυτισμού.

Μια νέα έρευνα που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε ότι η ενασχόληση με τα ντραμς για μόλις 90 λεπτά κάθε εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των νέων που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America (PNAS). Περιελάμβανε τη διδασκαλία εφήβων που δεν είχαν προηγούμενες γνώσεις για ντραμς επί 8 εβδομάδες. Η ομάδα ελέγχου δεν παρακολούθησε κανένα μάθημα. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η εκμάθηση ντραμς άλλαξε την εγκεφαλική δραστηριότητα των νέων.

Σημειώνοντας ότι προηγούμενες έρευνες έχουν καταδείξει τον θετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η εκπαίδευση στα ντραμς στη βελτίωση των συμπεριφορικών μοτίβων για παιδιά και εφήβους με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, οι συγγραφείς έγραψαν: «Μέχρι σήμερα, καμία από αυτές τις έρευνες δεν έχει διερευνήσει πώς αυτές οι συμπεριφορικές αλλαγές μεταφράζονται σε νευρωνικό επίπεδο».

Πρόσθεσαν: «Η έρευνα μας παρέχει ισχυρές ενδείξεις ότι τα ντραμς όχι μόνο μειώνουν την υπερκινητικότητα και την διαταραχή προσοχής σε εφήβους με αυτισμό, αλλά επίσης ενισχύουν τη λειτουργική συνδεσιμότητα σε περιοχές του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνες για τον ανασταλτικό έλεγχο και την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων της δράσης».

Η έρευνα διεξήχθη από ερευνητές των πανεπιστημίων Chichester, King’s College του Λονδίνου, Hartpury και Essex, οι οποίοι εργάστηκαν στο πλαίσιο της συλλογικής τους ομάδας Clem Burke Drumming Project.

Ο συν-συγγραφέας Marcus Smith, καθηγητής Εφαρμοσμένης Επιστήμης Αθλητισμού και Άσκησης στο Chichester, δήλωσε: «Τα ευρήματα αυτά παρέχουν άμεσες αποδείξεις ότι η εκμάθηση ντραμς οδηγεί σε θετικές αλλαγές στην εγκεφαλική λειτουργία και τη συμπεριφορά εφήβων με αυτισμό. Τώρα μοιραζόμαστε τα αποτελέσματά μας με τους φορείς εκπαίδευσης σε ειδικά και γενικά σχολεία του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη των ευάλωτων ατόμων».

Οι συγγραφείς ορίζουν τη διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) ως «μια δια βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή που χαρακτηρίζεται από ελλείμματα στην κοινωνική επικοινωνία και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, καθώς και από μια σειρά περιορισμένων, επαναλαμβανόμενων ενδιαφερόντων, δραστηριοτήτων και συμπεριφορών».

see more: enallaktikidrasi.com