|| media|| Η Γιάννα Αγγελοπούλου, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, η Μαριάννα Λάτση και ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι τα μεγάλα ονόματα που έχουν βάλει ήδη υποψηφιότητα για να πάρουν μετά από πλειστηριασμό τις τέσσερις όλες κι όλες συχνότητες πανελλαδικής εμβέλειας που όταν δοθούν, θα διαμορφώσουν διαφορετικά το τηλεοπτικό μας τοπίο.
Ολοι τους εμφανίζονται αποφασισμένοι να μπoυν για τα καλά στην τηλεόραση από τη στιγμή που διαθέτουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με τα κανάλια που ήδη υπάρχουν: δεν έχουν χρέη στην εφορία και στα ασφαλιστικά ταμεία -άρα θα προσπαθήσουν να κάνουν την εισβολή τους «καθαροί».
Το θέμα είναι με ποιο τρόπο θα αμυνθούν οι σημερινοί κυρίαρχοι. Το Mega κι ο ΑΝΤ1 βρίσκονται στην πιο δύσκολη θέση, αφού στην πραγματικότητα τα μόνα χρέη που ρυθμίζουν και πληρώνουν είναι προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία -κι αυτό για να παίρνουν φορολογικές ενημερότητες. Εχουν όμως τα θαλασσοδάνεια που τους πνίγουν καθώς αναγκάζονται να τα ξεχρεώνουν με νέα δάνεια.
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση επιμένει μέχρι τώρα να τους ζητάει τα απλήρωτα τέλη συχνοτήτων. Αναλυτικά χρωστούν μόνο γι αυτό το λόγο:
ANTENNA TV 6.498.082,54 €
ALPHA 3.970.132,02 €
SKAI 2.120.672,51 €
MEGA CHANNEL 7.403.900,00 €
STAR CHANNEL 3.903.305,70 €
Σα να μην έφτανε αυτό, υπάρχει μια ακόμη εκκρεμότητα συνολικού ύψους 107 εκατομμυρίων ευρώ(!) για απλήρωτα τέλη της περιόδου 2000-2009!
Όπως καταλαβαίνει κανείς μόνο ένας ή δύο από τους σημερινούς ιδιοκτήτες θα είναι σε θέση να πληρώσει τόσο μεγάλα ποσά, με το Mega να έχει τις λιγότερες πιθανότητες -εκτός αν προχωρήσει η… θρυλική συγχώνευση ΔΟΛ – ΠΗΓΑΣΟΥ που όλο «γίνεται» κι όλο σκαλώνει.
Υπάρχει βέβαια κι ένα σενάριο που θέλει Κινέζους επενδυτές να θέλουν να μπουν στην ελληνική αγορά αγοράζοντας κι ένα μεγάλο κανάλι που θα στηρίζει τα συμφέροντά τους.
Από κει και πέρα, ένα θέμα είναι, ποιοί από τους σημερινούς καναλάρχες θα θελήσουν ή θα μπορέσουν να κοντράρουν στον πλειστηριασμό ονόματα με την οικονομική επιφάνεια των τεσσάρων που φιλοδοξούν να εισβάλλουν. Δεδομένα τα προβλήματα όλων, πλην Κοντομηνά – Alfa και Βαρδινογιάννη – Star.
Μια ακόμη παράμετρος που θα παίξει ρόλο στην τελική διαμόρφωση της νέας τηλεοπτικής κατάστασης έχει να κάνει με την μείωση των εσόδων από διαφημίσεις λόγω της κρίσης. Τα λεγόμενα διαφημιστικά έσοδα είναι πλέον ελάχιστα σε σχέση με το παρελθόν κι αυτό κάνει την όποια τηλεοπτική επιχείρηση «υψηλού επιχειρηματικού ρίσκου».
Αυτονόητο ότι θα μειωθούν και οι θέσεις εργασίας…
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.