Παράλληλα με το νέο πάρκο στο Ελληνικό που θα αναβαθμίσει συνολικά τα Νότια Προάστια, η υπογειοποίηση της Λ. Ποσειδώνος έρχεται να αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα στο Λεκανοπέδιο.
Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας έως τη Λ. Συγγρού που είδαμε πρόσφατα ήταν μόνο η αρχή. Με διαδικασίες εξπρές, η γνωστή σε όλους μας Λ. Ποσειδώνος αναμένεται να αλλάξει πλήρως μέσα στα επόμενα χρόνια με στόχο την εξυπηρέτηση του πάρκου που κατασκευάζεται στο ελληνικό και γενικότερα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στα Νότια Προάστια.
Έτσι, εκτός των ποδηλατόδρομων και των χώρων πρασίνου που αναμένεται να δημιουργηθούν σε πολλά σημεία, η υπογειοποίηση πολλών τμημάτων της Παραλιακής θα αλλάξει πλήρως τα έως τώρα δεδομένα (για παράδειγμα, στο Φαληρικό Δέλτα, πάνω από την Λεωφόρο Ποσειδώνος αναμένεται να δημιουργηθεί πάρκο).
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε από τον αρχικό σχεδιασμό, μετά το Φάληρο, σειρά θα πάρουν οι περιοχές του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, ένα τμήμα μήκους 3 χιλιομέτρων. Πρακτικά, η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, κάποιος που κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.