Πρωτοπόρος ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, σε θέματα ψηφιακής πολιτικής έθεσε ήδη σε παραγωγική λειτουργία την υπηρεσία ψηφιακής εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών myKEPlive. Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.
Ο πολίτης, μετά την είσοδό του με κωδικούς taxisnet στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.
Στο θεματικό πεδίο «Πληροφόρηση – Αίτηση», οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πολίτη είναι πενήντα δύο (52). Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται πιλοτικά από τριάντα οκτώ (38) Δήμους, συμπεριλαμβανομένου και του δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες προς ενημέρωση και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, μέσω των νομίμων εκπροσώπων τους
Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται οι πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Πληροφόρηση – αίτηση». Σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία και έχει ζητηθεί η χρήση Διερμηνέα Ελληνικής νοηματικής/χειλεανάγνωσης δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και πιστοποιημένος διερμηνέας με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών
Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες.
Το myKEPlive,το οποίο παρουσιάστηκε στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Υφυπουργό Γεώργιο Γεωργαντά θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που -για οποιοδήποτε λόγο– δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους.
Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.