Μάς ενημερώνει ο Πτυχιούχος φυσιοθεραπευτής του Πανεπιστημίου της Ρώμης, Λάμπρος Αθανασόπουλος

Αθανασόπουλοςαν χρειάζεστε ένα μικρό κίνητρο για να ξεκινήσετε την γυμναστική… θα σας δώσω έξι!

Γνωρίζουμε και έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τα οφέλη της γυμναστικής. Το να αφιερώνουμε ακόμα και λίγα λεπτά κάθε μέρα για να κάνουμε μερικές ασκήσεις και να αυξήσουμε τους παλμούς της καρδιάς μας μπορεί να μας προστατεύσει από κάθε πιθανό κίνδυνο, δυναμώνοντάς μας και κάνοντάς μας να αισθανόμαστε πιο υγιείς.

 

 

 

Πιο δυνατό μυαλό

Η γυμναστική βελτιώνει την ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο, και βοηθά στην ανάπτυξη νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Μια πρόσφατη μελέτη απέδειξε ότι μια πρωτεΐνη που εκκρίνεται από τους μύες κατά την διάρκεια της γυμναστικής, η καθεψίνη Β, σχετίζεται άμεσα με την μνήμη και τις γνωστικές λειτουργίες. Καταλαβαίνοντας πώς επηρεάζει αυτή η πρωτεΐνη τον εγκέφαλο μπορεί να βοηθήσει τους γιατρούς να κατανοήσουν πολύ καλύτερα τον κίνδυνο άνοιας και άλλων εκφυλιστικών παθήσεων του εγκεφάλου.

Καλύτερη διάθεση

Η γυμναστική μας ανακουφίζει από το στρες, βελτιώνει τον ύπνο και μας ανεβάζει την διάθεση. Μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο αγχώδους διαταραχής και κατάθλιψης, και αποτελεί επιβεβαιωμένα μία από τις καλύτερες θεραπείες (συνδυαστικά, πάντα) για τις παθήσεις αυτές.

 

Γράφει ο Λάμπρος Αθανασόπουλος

 

Καλύτερο δέρμα

Η καλύτερη ροή του αίματος μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά, κάνοντας την επιδερμίδα μας πιο υγιή και λαμπερή.

Το κλειδί της νεότητας

Η ευλυγισία μας βελτιώνεται, όπως και η αίσθηση ισορροπίας μας, με αποτέλεσμα να νιώθουμε το σώμα μας πιο νεανικό. Την ίδια, όμως, στιγμή, έχει φανεί μέσα από μελέτες ότι η τακτική γυμναστική μπορεί να προσθέσει κυριολεκτικά μέχρι και 5 επιπλέον χρόνια στην ζωή μας, καθυστερώντας την πρόωρη γήρανση των κυττάρων μας.

Ενισχύει την δράση του ανοσοποιητικού

Ασθενείς που πάσχουν από παθήσεις όπως ο διαβήτης τύπος 2, η οστεοαρθρίτιδα ή η καρδιακή ανεπάρκεια μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τα συμπτώματά τους μέσω της γυμναστικής. Αρκεί, φυσικά, να κάνουν την σωστή γυμναστική και για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να μιλάτε πάντα με τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής.

Χάνουμε βάρος

Όχι, όμως, μόνο μέσω της γυμναστικής. Πρέπει να συνδυάζουμε την γυμναστική με έναν υγιεινό τρόπο ζωής και – το πιο σημαντικό – με καλή, ισορροπημένη διατροφή. Κάθε σωματική δραστηριότητα μας κάνει καλό, και μπορούμε να γυμναστούμε ικανοποιητικά και να αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα ακόμα και στο σπίτι, χωρίς να πληρώνουμε συνδρομή σε γυμναστήριο.

 

Click στο πράσινο κουμπί παρακάτω

και δείτε χρήσιμες συμβουλές και λύσεις

για τα προβλήματα υγείας που σας απασχολούν:

Ο ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ

 

Ευχαριστούμε τον κ. Αθανασόπουλο για τις πληροφορίες.